logo
logo
bt
Teslimat Bölgesi
Teslimat Bölgenizi Seçiniz bt
bt
Seçilen Mağaza
Mağaza Seçiniz bt
bt
Teslimat Tarihi
bt
bt
Tahmini Teslim Tarihi

Kurumsal

        BİR GÜNDE TESLİMAT HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Bir Günde Kapında Hizmeti Nedir?
 

Bir günde kapında hizmeti, ticari müşterilerimize alışverişlerini 7/24 en hızlı ve kolay şekilde yapabilme imkânı sunarak hem web sitesi hem de mobil uygulama üzerinden adreslerine teslim edilmesini sağlayan bir sipariş teslimat yöntemidir. Bu hizmet, alışverişlerinizi en hızlı ve kolay şekilde yapabilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.

2- Kimler Faydalanabilir?

Bir günde kapında hizmetinden tüm ticari müşterilerimiz faydalanabilecektir.

3- Teslimat Süreci Nasıl İşliyor? 

Ticari müşterilerimiz, mobil uygulama üzerinden adrese teslim seçeneği ile siparişlerini kolayca oluşturabileceklerdir. Bu hizmet sayesinde, müşterilerimizin sipariş ettikleri ürünler, bir gün sonra özel araçlarımızla güvenli bir şekilde adreslerine teslim edilecektir.

4- Teslimat Hizmetiniz Hangi Bölgelere Hizmet Veriyor? 


İşletme konumunuza ve mağazamıza olan mesafeye bağlı olarak bir günde teslimat hizmetinden faydalanabilirsiniz. Ancak, işletme adresiniz teslimat alanımızın dışında ise ne yazık ki bir günde teslimat hizmeti sunamıyoruz. Size en yakın mağazamızı görmek için tıklayın!

5- Minimum Sepet Tutarı Ne olmalı? Teslimat Ücreti Nedir? 


Bir günde teslimat hizmeti, minimum 1500 TL ve üzeri alışverişlerinizde geçerlidir. Sipariş tutarının %3'ü kadar bir lojistik bedeli eklenmektedir.

6- Hangi Ödeme Yöntemlerini Kabul Ediyorsunuz? 

Ödemenizi kredi kartı veya banka kartı ile mobil ve web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

7- Hangi Ürünleri Sipariş Edebilirim? 

Adrese teslim seçeneğinde mağaza stoklarında bulunan tüm ürünleri sipariş edebilirsiniz. Siparişinizde sadece çuval şeker, su ve soda bulunması halinde hizmet verilememektedir. Ancak, bu ürünlerin yanında sepetinize farklı kategoride ürünler eklemeniz durumunda siparişiniz kabul edilecek ve teslimat yapılabilecektir.

8- Ürünlerin İade veya Değişim Süreci Nasıl İşliyor? 

Müşteri İletişim Merkezimiz (MİM), iade veya değişim talepleriniz için 444 42 96 numarasıyla sizlere hizmet vermektedir. Bu numaradan bize ulaşarak gerekli desteği alabilirsiniz.

9- Ürünüm Hasarlı Geldi Ne yapmalıyım? 

Hasarlı olan ürünlerinizi teslim almamalısınız. Tüm soru ve talepleriniz için Müşteri İletişim Merkezimiz ile 444 42 96 üzerinden irtibat kurmanızı rica ederiz.