İşletme konumunuza ve mağazamıza olan mesafeye bağlı olarak Tıkla Kapına Gelsin teslimat hizmetinden faydalanabilirsiniz. Ancak, işletme adresiniz teslimat alanımızın dışında ise ne yazık ki tıkla kağına gelsin hizmeti sunamıyoruz. Size en yakın mağazamızı görmek için tıklayın!
5- Minimum Sepet Tutarı Ne olmalı? Teslimat Ücreti Nedir?
Tıkla Kapına Gelsin hizmeti, 2500 TL ve üzeri alışverişlerinizde geçerlidir. Sipariş tutarının %4'ü kadar bir lojistik bedeli eklenmektedir.
Ödemenizi kredi kartı veya banka kartı ile mobil ve web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
7- Hangi Ürünleri Sipariş Edebilirim?
Adrese teslim seçeneğinde mağaza stoklarında bulunan tüm ürünleri sipariş edebilirsiniz. Siparişinizde sadece çuval şeker, su ve soda bulunması halinde hizmet verilememektedir. Ancak, bu ürünlerin yanında sepetinize farklı kategoride ürünler eklemeniz durumunda siparişiniz kabul edilecek ve teslimat yapılabilecektir.
8- Ürünlerin İade veya Değişim Süreci Nasıl İşliyor?
Müşteri İletişim Merkezimiz (MİM), iade veya değişim talepleriniz için 444 42 96 numarasıyla sizlere hizmet vermektedir. Bu numaradan bize ulaşarak gerekli desteği alabilirsiniz.
9- Ürünüm Hasarlı Geldi Ne yapmalıyım?
Hasarlı olan ürünlerinizi teslim almamalısınız. Tüm soru ve talepleriniz için Müşteri İletişim Merkezimiz ile 444 42 96 üzerinden irtibat kurmanızı rica ederiz.
Fiyat Aboneliği
Sepetinize ürün eklemek ve diğer özelliklerden faydalanmak için teslimat bölgesi seçmeniz gerekiyor.